.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بارش شديد برف در کلاردشت مازندران

در آستانه نوروز 89 و فرا رسيدن فصل بهار، بارش برف کلاردشت و کجور مازندران را سفيد ‌پوش کرد.

در حالي که مردم اين مناطق آخرين ساعات پاياني فصل زمستان را پشت سر مي‌گذاشتند بارش برف نسبتا سنگين مردم اين مناطق را غافلگير کرد.

با توجه به افزايش دما در چند روز گذشته در مناطق کوهستاني و گرم شدن هوا مردم کجور و کلاردشت همچون ساير مردم مناطق کشور با خانه تکاني و تدارک ملزومات براي نوروز 89 خود را براي فرارسيدن فصل بهار آماده کرده بودند که به يک باره با کاهش شديد دماي هوا، شرايط جوي به گونه‌اي رقم خورد که موجب بارش ناگهاني برف در بيشتر مناطق روستايي و بالا دست فضاي زمستاني را به مازندران بازگرداند.

به گزارش فارس بارش برف که از اواخر روز گذشته آغاز شده بود به 10سانتي متر رسيد و در حالي که بارش همچنان تداوم دارد امکان افزايش ارتفاع برف وجود دارد.

با توجه به توريستي بودن اين مناطق رعايت نکات ايمني و همراه داشتن زنجير چرخ و البسه گرم براي مسافران و گردشگران الزامي ‌است.

بر اساس آخرين نقشه‌هاي پيش‌يابي هـواشناسي، وضعيت جوي استـان مازندران از روز پنجشنبه 27/12/88 تا يکشنبه مورخه 1/1/89 به شرح زير پيش‌بيني شود.

روز جمعه ابري همراه با بارندگي، بارش برف در ارتفاعات وزش باد و کاهش دما، روز شنبه نيمه ابري تا ابري همراه با بارش‌هاي پراکنده و وزش باد از شب شنبه با کاهش ناپايداري، روز يکشنبه نيمه ابري تا ابري از اواخر وقت همراه با بارندگي پيش بيني شده است.

* تردد وسايط نقليه در جاده کندوان
فرمانده انتظامي‌چالوس نيز از تردد وسايط نقليه در جاده کندوان خبر داد.
علي فقيه در گفتگو با فارس با اشاره به بارندگي برف در ارتفاعات بيان داشت: محور کندوان باز است و با توجه به ميزان بارندگي خودروها با اختياص در حال حرکت هستند.

وي ادامه داد: با حضور ماموران راهداري و پليس راه تاکنون مشکل خاصي گزارش نشده است و انتظار مي‌رود با رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي سفري خاطره انگيز براي مسافران رقم بخورد.
وي در پايان تاکيد کرد: با توجه به بارش‌هاي اخير داشتن زنجير چرخ و ملزومات ضروري از قبيل البسه گرم و مواد خوراکي فاسد نشدني براي مشکلات احتمالي الزامي‌است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.